Veelgestelde vragen
Staat jouw vraag er niet tussen?

Neem dan contact op

Onze klantenservice is altijd gratis.

We zijn elke werkdag van 08.30 tot 17.00 bereikbaar.

Klantenservice

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig:  

  1. Ga naar het product van je keuze 
  2. Selecteer de juiste kleur van het product
  3. Klik op ‘Toevoegen aan winkelwagen’  
  4. Klik op ‘Bekijk winkelwagen’ om meteen door te gaan naar je winkelwagen of kijk nog even verder op de website
  5. Klik op het winkelwagen icoon rechtsboven aan de pagina
  6. Klik op ‘Bekijk winkelwagen’
  7. Controleer of je de juiste artikelen in de juiste kleur met het juiste aantal hebt toegevoegd
  8. Vul eventueel een waardebon code in
  9. Geef aan van welke verzending je gebruik wilt maken (bezorging via PostNL of afhalen)
  10. Klik op ‘Doorgaan naar afrekenen’
  11. Vul de factuurgegevens in
  12. Controleer de gegevens van je bestelling
  13. Maak een keuze in betaalwijze (creditcard of iDeal)
  14. Klik op ‘Bestelling plaatsen’
  15. Als je voor betaling via iDeal kiest, word je doorgestuurd naar een externe betaalpagina
  16. Zodra de betaling is gelukt, wordt er een samenvatting van je bestelling weergeven en ontvang je een bevestiging (inclusief factuur) per mail

Hoe doe ik een betaling?

Kies aan het eind van het bestelproces de betaalwijze die jij wenst.

 

Op dit moment bieden wij aan om met creditcard of iDeal te betalen.

 

Lees hier meer over onze betaalmethodes.

 

Keuze voor creditcard: vul de gevraagde gegevens in

Keuze voor iDeal: kies jouw bank

 

Klik op ‘Bestelling plaatsen’

 

Als je voor betaling via iDeal kiest, word je doorgestuurd naar een externe betaalpagina

Hoe en wanneer wordt mijn pakket geleverd?

Zodra jouw bestelling is betaald en je de bevestiging hebt ontvangen, gaan wij voor je aan de slag.

Hoe je pakket duurzaam en veilig wordt ingepakt, lees je hier.

Heb je er voor gekozen om je bestelling af te halen?

Dan ben je van harte welkom in ons kantoor in Winterswijk.

Wij nemen dan persoonlijk contact met je op om een datum en tijdstip af te spreken waarop je je pakket gratis kunt afhalen.

Kantooradres:

Industrieweg 32

7102 DZ Winterswijk

Klik hier voor een routebeschrijving.

Heb je aangegeven dat je bestelling moet worden bezorgd?

Dan zorgen wij ervoor dat het pakket binnen 1 á 2 werkdagen veilig bij je thuis komt. Wij versturen onze pakketten met PostNL. Wij maken gebruik van het standaard verzendtarief voor pakketten, dat op dit moment €6,75 bedraagt.

Wanneer je bestelling wordt geleverd

Wij versturen onze pakketten tijdens kantooruren. Van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00, leveren wij de pakketten af bij het dichtstbijzijnde pakketpunt. Waar mogelijk proberen we dit zelfs met de fiets of lopend te doen, zodat we de milieubelasting tijdens transport verminderen.

Een bestelling die op maandag t/m vrijdag vóór 16.00 wordt gedaan, wordt dezelfde dag nog verwerkt en verstuurd. Deze wordt de dag daarna afgeleverd. Een bestelling die na 16.00 wordt geplaatst, wordt de daarop volgende dag verwerkt en verstuurd. En ontvang je de dag daarna. Bestel je op vrijdag vóór 16.00, dan wordt het pakket in principe de dag daarna bezorgd. Bestellingen die op vrijdag na 16.00 en bestellingen die op zaterdag en zondag worden geplaatst, versturen we op maandag. Deze heb je dan op dinsdag in huis.

Je bestelling volgen

Als we je pakket hebben verstuurd, wordt er automatisch een PostNL Track & Trace gegeneerd. Hierover ontvang je een mail met daarin alle benodigde gegevens om de status van je bestelling te kunnen volgen. 

Mocht je deze mail niet hebben ontvangen dan is de Track & Trace ook op te vragen via je account. Ga daarvoor naar het icoontje rechtsboven op de website. Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Onder het kopje bestellingen, te vinden aan de linkerkant, vind je alle bestellingen die je hebt geplaatst. Daar staat bij acties een Track & Trace button. Als je hier op klikt kom je terecht op de PostNL Track & Trace pagina die bij jouw bestelling hoort.

Producten die door de brievenbus passen, worden als brievenbuspost behandeld. Het is helaas niet mogelijk de status van deze bestelling te volgen.

Mocht je niet thuis zijn op het moment van afleveren, dan brengt de PostNL bezorger jouw pakket naar afhaalpunt waar je het op een later moment (binnen 7 dagen) op kunt halen. Hierover word je per mail geïnformeerd.

Wij houden je in ieder geval per mail op de hoogte van de status van je bestelling. Mocht je alsnog vragen hebben, dan raden we je aan om contact op te nemen met PostNL. Zij zijn verantwoordelijk voor de levering en hebben inzicht in de status daarvan.

Wat als mijn bestelling is geannuleerd?

Geannuleerde betaling

Als een betaling is geannuleerd, kom je weer terecht op de afreken pagina. Hier kun je eventueel een andere betaalmethode kiezen, zodat de betaling wel mogelijk is.

 

Geannuleerde bestelling

Als een bestelling is geannuleerd, ontvang je daarover een mail. Dit kan te maken hebben met verschillende oorzaken, meestal ligt het aan de voorraadstatus van het product. Deze staat op de webshop nog als voorradig, terwijl er op dat moment geen voorraad meer is. We proberen dit uiteraard in alle gevallen te voorkomen door de voorraden tijdig te checken. Mocht het toch het geval zijn, dan nemen we persoonlijk contact met je op.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Regels voor het retourneren van je bestelling

Retourneren is mogelijk tot 30 dagen na ontvangst van je pakket, mits je de producten terugstuurt in de staat waarin ze geleverd zijn.

 

Zorg ervoor dat de producten binnen 14 dagen na het aanmelden van de retour zijn teruggestuurd.

 

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de retouraanvraag. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond hebt deze te hebben opgestuurd.

 

Kosten voor retour zijn voor rekening van de consument.

 

Originele pakbon dient altijd te worden bijgevoegd.

 
Invullen retourformulier als terugkerende klant (met account)

Om een artikel terug te sturen, ga je naar het icoontje rechtsboven op de website. Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Onder het kopje bestellingen, te vinden aan de linkerkant, vind je alle bestellingen die je hebt geplaatst. Daar staat bij acties ‘Annuleringsverzoek’. Als je hier op klikt, kom je terecht bij een formulier voor retouraanvraag.

Vul alle benodigde informatie in en druk op verzenden. Wij nemen je retouraanvraag dan in behandeling. Zodra de aanvraag is verwerkt en wij de retour hebben ontvangen, krijg je het betaalde bedrag binnen 1 tot 14 dagen terug.

Invullen retourformulier als eenmalige klant (zonder account)

Om een artikel terug te sturen, ga je naar de orderbevestigingmail. Daar staat een link ('Klik hier om uw bestelling te openen op de webpagina of om een annuleringsaanvraag te doen'). Als je daar op klikt kom je op de webpagina van de order. Hier vind je alle informatie over je order. Klik op de link ('Wil je deze bestelling annuleren? Klik hier') om het retourformulier in te vullen.

Vul alle benodigde informatie in en druk op verzenden. Wij nemen je retouraanvraag dan in behandeling. Zodra de aanvraag is verwerkt en wij de retour hebben ontvangen, krijg je het betaalde bedrag binnen 1 tot 14 dagen terug.

Herroepingsrecht

Je hebt het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld
schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de  overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van jouw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening.

Ons retouradres

Industrieweg 32

7102 DZ Winterswijk

t.a.v. Expeditie

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Herroepingsformulier

Download het formulier voor herroeping (Word)

Modelformulier voor herroeping

(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer je de overeenkomst wilt herroepen)

  • Aan: [ naam ondernemer]

[ geografisch adres ondernemer]

[ faxnummer ondernemer, indien beschikbaar]

[ e-mailadres of elektronisch adres van ondernemer]

  • Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende

de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*

de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*

de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,

herroep/herroepen*

  • Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
  • [Naam consumenten(en)]
  • [Adres consument(en)]
  • [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
  • [Datum]

* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.

Waar vind ik mijn account?

Klik hier om meteen naar je account te gaan.

 

Via de website naar je account

Rechts bovenaan de pagina staat een icoon van een poppetje.

Als je hier op klikt, verschijnt er een scherm waarmee je kunt inloggen en registreren.

 

Als je al een account hebt
  1. Klik op tabblad 'Login'
  2. Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in
  3. Klik op 'Login' (button)

 

Als je je wachtwoord bent vergeten
  1. Klik op tabblad 'Login'
  2. Klik op 'Wachtwoord vergeten?'
  3. Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in
  4. Klik op 'Reset wachtwoord'
  5. Je ontvangt dan een link waarmee je je wachtwoord kunt wijzigen

 

Als je nog geen account hebt
  1. Klik op tabblad 'Registreer'
  2. Vul de gevraagde gegevens in
  3. Klik op 'Registeer' (button)

Hoe veel garantie heb ik op mijn gekochte producten?

Hoge kwaliteit is een van onze kernwaarden. We gebruiken een grondstof, staal, die super lang meegaat. We verwerken de producten met vakkennis en hoogwaardige materialen. We ontwerpen zo minimalistisch mogelijk, waardoor de kans op stuk gaan heel erg klein is. We gaan er vanuit dat onze Cut-Out items nog jaren te vinden zijn in jouw huis of tuin. Is er toch iets mis met je artikel, dan zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing.

Garantietermijn

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de standaard 2 jaar garantie, de fabrieksgarantie en de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De standaard 2 jaar garantie en fabrieksgarantie doen niets af aan de wettelijke garantie. 

Garantie is niet van toepassing op

Functioneert een product niet goed doordat het niet compleet of kapot is, dan heb je recht op garantie. Het defect mag niet ontstaan zijn doordat het product anders gebruikt is dan de bedoeling is.

De garantie is niet van toepassing op:

  • Schade als gevolg van onjuist gebruik.
  • Onderdelen getroffen door normale slijtage.
  • Producten waar wijzigingen of reparaties aan zijn uitgevoerd door partijen die niet door Cut-Outof zijn goedgekeurd
  • Producten met schades of missende onderdelen op het moment van ontvangst die later dan 2 maanden na ontvangst aangemeld worden

Hoe pas ik een kortingscode toe?

Ben je in het bezit van een kortingscode en wil je deze toepassen op je bestelling? Hieronder lees je hoe je dit kunt doen. 

 

Toevoegen in winkelwagen

Als je naar je winkelwagen gaat, staat onder het overzicht van alle producten een veld om je waardebon code in te vullen. Klik vervolgens op ‘Waardebon toepassen’ om de kortingscode te activeren. Onder het kopje Totalen Winkelwagen staat de verrekende korting in euro’s genoemd.

 

Toevoegen tijdens invullen factuurgegevens

Mocht je later in het afrekenproces nog een waardebon willen toevoegen, dan is dat mogelijk. Bij het invullen van de factuurgegevens, is er ook nog een optie om je code in te vullen. Onder het kopje Je Bestelling staat de verrekende korting in euro’s genoemd.

 

De geldigheid van de waardebon/kortingscode kan verschillen. Voorwaarden van lopende acties staan altijd genoemd op de betaalmethodes pagina.

Hoe dien ik een klacht in?

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet out? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van jouw klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.

Overige vragen

Cut. Mijn vraag staat hier niet tussen.

 

Je mag ons natuurlijk appen, bellen of mailen met al je prangende vragen. Wij zijn elke werkdag van 08.30 tot 17.00 bereikbaar.

 

App: 06 28924699

Tel: 0543 546789

Mail: contact@cutout.nl


Dan komen we er samen wel Out!

Geen producten in winkelwagen.