Reviewbeleid

Wie kan een review achterlaten?

Alleen consumenten die ons product/onze producten hebben aangeschaft ontvangen een uitnodiging om een review achter te laten via Trustpilot.

Hoe garanderen we de echtheid van een review?

Alleen consumenten die een aankoop hebben gedaan, kunnen een review achter laten. Op die manier garanderen we dat een review echt is.

Plaatsen we zowel positieve als negatieve reviews?

Wij vinden het erg belangrijk om eerlijk en transparant te zijn naar onze klanten. Daarom zullen wij alle reviews plaatsen, zowel positief als negatief. Bij een negatieve review laten we in een reactie zien dat we bereid zijn met de klant mee te denken en samen tot een geschikte oplossing te komen.

Worden er betaalde reviews op onze website geplaatst?

Er worden geen betaalde reviews op onze website geplaatst.

Binnen welke termijn worden de reviews geplaatst op de website?

Zeven dagen na het doen van je aankoop ontvang je van ons, vanuit Trustpilot, een mail om je aankoop te beoordelen. Zodra we deze binnen hebben, beoordelen wij deze en plaatsen deze vervolgens op de website.

In welke gevallen wordt een review niet geplaatst?

In alle gevallen wordt een review geplaatst. Mocht deze negatief zijn, dan gaan we altijd opzoek naar een geschikte oplossing voor het probleem dat de negatieve review heeft veroorzaakt. En zullen dat in de reactie op die review benoemen en uitleggen.

Geen producten in winkelwagen.